Stap binnen in het tweede leerjaar...

In het tweede leerjaar is veel te beleven. Kom en zie!

 

Terug naar school tijdens coronatijd

Het tweede leerjaar is sinds 15 mei terug gestart met naar school gaan.

Het is geweldig om te zien dat alle kinderen , de juf en de meester aan het genieten zijn om terug wat "dichter" bij elkaar te mogen en kunnen zijn.

Ook wel raar natuurlijk want we zijn nu gesplitst in 3 groepen. Elke groep heeft zijn eigen lokaal, zijn eigen speelruimte, ...

De meester ziet er als corona-meester ook best wel raar uit.

Spelen is ook wel raar als je minstens 1,5 m van elkaar moet blijven. Maar liever zo dan alleen thuis zitten.

Doordat we constant aan de veiligheid moeten denken is het wel vermoeiender dan anders, tovh voor meester en juf . wink

Doordat we nu naar school gaan hebben we thuis vooral tijd voor ontspanning. Lotte is zo aan het leren om te rollerbladen. Dat ze er helemaal klaar voor is kan je hier zien.

Van terug naar school gaan krijg je natuurlijk veel honger. Gilles die kan genieten van lekkere dingen. Hij lust zelfs slakken.

 

Thuis werken tijdens week 7

Ook deze week zijn jullie thuis weer hard aan het werken, leren, knutselen, spelen, bewegen, ...

 

Vince heeft een robotmixer gemaakt met allerlei elektrische toestellen en materiaal.
Het ziet er een hele lieve robot uit. Kijk hier zelf maar.

Anti-verveeltips week 7

Nog enkele tips om te doen moest de verveling toeslaan...

 

KOOK JE GRAAG?
Op de webiste van colruyt/pottenlikkers kan je leuke eenvoudige recepten vinden voor kinderen.
Op studio 100 TV en de gratis studio 100 app kan je ook wekeleijks op woensdag een nieuwe aflevering bekijken met een nieuw recept.
Klik op de afbeelding om op de website te geraken.

 

BEKIJK EENS EEN THEATERVOORSTELLING

De passant gaat over ‘thuis’: over de zoektocht naar een thuis en het herkenbare maar onbeschrijflijke gevoel ergens thuis te komen. 

Tijdens we voorstelling wordt er weinig gesproken. Er zijn 2 acteurs, een danser en een muzikant die samen de voorstelling maken.

 

 

 

 

 

Thuis werken tijdens week 6

Ook tijdens deze week zitten jullie niet stil en zijn jullie aan het werk voor school, in de tuin aan het werken, op wandel, ...

Zo heeft Gilles een fantasiemonster van lego gemaakt, heeft hij met allerlei elektrische materialen een robot geknutseld waarvan de oogjes zelfs licht geven, is hij op wandel gegaan naar de boomkapel in Meldert, ...
Kijk zelf maar.

Ook Lisa heeft niet stil gezeten. Zij is aan het knutselen geslagen. Ze heeft een heel veilige lichtgevende helm geknutseld . Knap gedaan hoor, kijk hier zelf maar eens.

Er zijn ook anderen aan de slag gegaan met elektrische draden, toestellen, lichtknoppen, ... om zo kunstwerkjes te maken.
Lotte heeft een lichtgevende "Fien" gemaakt en Gabriël knutselde een lief stroomdiertje.

Zelfs van op een afstand kan je samenwerken aan bepaalde taken.
Mil en Alexander hebben samen online schooltaken gemaakt. Je leert dus veel meer bij dan je taakjes alleen hé tijdens coronatijd.


 

 

Anti-verveeltips week 6

meimaand, Mariamaand, kapelletjesmaand, ...
Zoek een leuk plekje in de tuin of in je kamer.
Maak er een kapelletje, hoekje, plaatsje, ... waar je even stil kan worden, kan bidden, jan nadenken, kan terugdenken aan iemand die er niet meer is.
Leg er bloemetjes, zet er een namaakkaarsje, leg er foto's, versier het met tekeningen, ...

 

online tafels oefenen met spelletjes (er is wel wat reclame)

 

Origami voor kinderen
Ben je graag met papier een het plooien (zoals onze Briac), dan kan je eens op de afbeelding hieronder klikken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thuis werken tijdens week 5

Ook in week 5 wordt er weer volop gewerkt, geknutseld, gespeeld, ...

 

Alexander heeft zich bezig gehouden met het maken van stroomkringen.
In de filmpjes hieronder kan je zien dat hij lampjes laat branden en zelfs een radio kan laten spelen.

 

Anti-verveeltips week 5

Hieronder kan je anti-verveeltips vinden...

 

Ga op wandel met een bingoblad.
Juf Davina heeft gezorgd voor een bingoblad om op zoek te gaan naar allelei dingen tijdens een volgende wandeling. 

Maar je kan ook zelf een bingo opstellen door dingen te tekenen of te schrijven op een bingoblad.
Hieronder kan je een leeg bingo-blad vinden. Je kan het natuurljk ook helemaal zelf maken.
En voor diegenen die al wat beter op de computer kunnen werken, kan je ook prentjes kopiëren en plakken van internet.

 

Maak een kettingreactie via een spel op de computer.
Een kettingreactie is dat er iets beweegt omdat er iets anders beweegt. (Zoals vallende dominoblokjes.)

Je kan natuurlijk ook met allerlei spullen proberen een kettingreactie te bouwen.

Hieronder enkele leuke filmpjes voor als je zelf met spullen aan de slag wil.

OPGELET : NADIEN FLINK OPRUIMEN!!!!!

 

 

 

 

Thuis werken tijdens week 4

Thuis werken voor school kan er gezellig aan toe gaan.
Zelfs de poes van Mil geniet ervan.
Kijk maar.

Er moet niet steeds aan de taakjes zelf gewerkt worden.
Allexander maakt tussendoor muziek met het ganse gezin en bouwt met lego.

 

Anti-verveeltips week 4

Hieronder kan je anti-verveeltips vinden...

 


Maak zelf een puzzel
. Zoek een mooie prent of maak zelf een prachtige tekening, plak hier karton of een ander stevig papier achter en knip er de gekste vormen uit. Daarna natuurlijk de puzzel maken.



Maak zelf een spaarpot. Gelukt? Sparen maar.

 


Maak je eigen bowlingspel
met lege flessen (geen van glas hé), lege keukenrollen en een (tennis)bal.
Je kan de pionnen natuurlijk eerst mooi versieren.



Speel online een memory van het rode kruis.

 


Speel een online-spel over het Coronavirus.

Soms is het misschien wat moeilijk zonder grote broer, zus of mama/papa.
Maar je kan het zeker alleen proberen.
Het spel bereidt je voor op de huidige noodsituatie.
Het is een spel waarin je veel zal leren.
 

 

 

 

 

 

 

Knop om de juf en de meester te spreken.

Als je op deze knop drukt kan je soms de juf of de meester spreken om een vraagje te stellen.

Je kan dit ook via smartphone of tablet, maar dan moet je vooraf de app 'jitsi meet' installeren.
De link gaat via praatbox.be en deze gebruikt automatisch 'jitsi meet'.

Wanneer zijn ze de juf en meester er?

WEEK 4

Op dinsdag 21 april van 10 uur tot 11 uur zal juf Davina er zijn.

Op woensdag 22 april van 10 uur tot 11 uur zal meester Hans er zijn.

Op donderdag 23 april van 14 uur tot 15 uur zal juf Davina er zijn.

Op vrijdag 24 april van 17 uur tot 18 uur zal meester Hans er zijn.

WEEK 5

Op maandag 27 april van 17 uur tot 18 uur zal meester Hans er zijn.

Op dinsdag 28 april van 10 uur tot 11 uur zal juf Davina er zijn.

Op woensdag 29 april van 10 uur tot 11 uur zal meester Hans er zijn.

Op donderdag 30 april van 11 uur tot 12 uur zal juf Davina er zijn.

WEEK 6

Op maandag 4 mei van 10 uur tot 11 uur zal meester Hans er zijn.

Op dinsdag 5 mei van 14 uur tot 15 uur zal juf Davina er zijn.

Op woensdag 6 mei van 11 uur tot 12 uur zal meester Hans er zijn.

Op donderdag 7 mei van 17 uur tot 18 uur zal juf Davina er zijn.

WEEK 7

Op maandag 11 mei van 13 uur tot 14 uur zal meester Hans er zijn.

!!!! WEGENS INTERNETPROBLEMEN IN DE STRAAT WERKT HET VRAGENUURTJE MOGELIJKS (DEELS) NIET OP MAANDAG 11 MEI !!!!

Op dinsdag 12 mei van 17 uur tot 18 uur zal meester Hans er zijn.

Op woensdag 13 mei van 10 uur tot 11 uur zal juf Davina er zijn.

 

 

Tip : Om te zorgen dat iedereen elkaar goed kan verstaan, zet je best je microfoon UIT.
Zet hem pas aan als je iets gaat zeggen.

Als je een vraag wil stellen, kan je je hand opsteken door op het handje onderaan je scherm te drukken.
Je laat je hand terug zakken door nogmaals op het handje te drukken.

 

 

 

 

 

 

 

Weetjes en veel gestelde vragen over thuistaken

WEETJES EN VEEL GESTELDE VRAGEN OVER DE THUISTAKEN

Moet ik elke rekenoefening in mijn rekenboek maken?
Oefeningen waarvan het nummer of de letter in een hokje staan zijn extra oefeningen. Er zijn ook oefeningen waar er een pijl uit een rondje vertrekt. Ook dit zijn extra-oefeningen.
Deze MAG je maken. Bijvoorbeeld : 

 
Wat moet ik doen als een los werkblaadje gemaakt is?
Leg het netjes weg zodat je het mee naar school kan brengen als dir terug mag.
 
Moet mama of papa alles verbeteren?
Neen hoor. Dit moet echt niet. Ze mogen dit wel natuurlijk. Dan zetten ze er wel best een "krabbeltje" bij zodat juf en meester kunnen zien dat ze het nagekeken hebben.
Oefentoetsen van rekenen moet je na enkele dagen meestal zelf nakijken wanneer je van de meester de correctiesleutel hebt gekregen.
 
Wat als ik iets echt niet begrijp?
Leg het eventjes opzij en bekijk het na een tijdje eens rustig opnieuw.
Heb je een grotere broer of zus die je even kan helpen?
Heeft mama of papa even tijd? Misschien kunnen zij je op weg helpen.
Een mailtje naar de juf of meester kan ook.
Stel je vraag op de online vragenuurtjes die de juf en de meester enkele keren per week zullen houden. (Opgepast want het kan daar druk zijn.)
Misschien staat je antwoord wel op deze bladzijde.
 
Moet elk MOETJE en MAGJE echt op de dag waar het bij staat?
Neen hoor. Dit hoeft niet. Je mag ze gerust op een andere dag doen als dat makkelijker is.
Stel wel niet te veel moetjes uit.
Vaak zijn de oefeningen ook zo gegeven dat je ze niet zomaar door elkaar kunnen halen omdat ze bijvoorbeeld van makkelijk naar moeilijker gaan.
Probeer in ieder geval elke dag zeker iets te doen. Zeker dingen waar je geen computer voor nodig hebt zouden moeten lukken.
 
Ik verveel me.
Heb je alle moetjes gedaan?
Heb je de magjes gedaan?
Misschien kan je nog een magje doen van voordien?
Of je gewoon eventjes vervelen? Je af en toe eventjes vervelen is gezond.
Je kamer opgeruimd?
Is er nog werk in de tuin?
Kan ik eens bellen naar een vriendje, opa en oma, ... ?
Ik maak een tekening, schrijf een briefje, ... voor oma en opa, mama en papa, een vriendje of vriendinnetje of voor juf of meester.
Kan ik een lekkere fruitsalade maken voor de anderen van het gezin?
Verwen je mama of papa eens met een koekje, fruitje, drankje, schoudermassage, ...
Of kijk op de klasblog bij antiverveeltips. Misschien staat er daar iets bij.
 
Ik heb thuis geen rekenblokjes. Hoe kan ik dan oefenen met materiaal?
Heb je bouwblokken, legoblokjes, ingepakte snoepjes (1 snoep =  1 blokje) en koeken (1 koek = 1 staafje), steentjes, knikkers (kleine = 1 blokje, grote = 1 staafje van 10), ...?
Je kan dus misschien wel iets anders gebruiken.
 
Mijn inktpatronen zijn allemaal leeg. Wat nu?
Schrijf maar met potlood (in rekenboek heeft de meester dit trouwens nog altijd het liefst) of met een balpen. Zolang het maar netjes is.
 
Ik krijg mijn MOETJES niet allemaal af. Wat nu?
Geen paniek. Probeer van elk moetje zeker iets gedaan te hebben zeker van rekenen en taal.
Zo weet je ook of je dit kan of niet.
 
Ik mis meester en juf. Hoe los ik dit op?
Het helemaal oplossen zal nu nog niet gaan.
Misschien kan je ze wel eens een berichtje sturen of zo.
Ze zullen zeker reageren hoor.
En als het een troost mag zijn... de juf en de meester missen jullie ook hoor. 
 
Is er ergens een correctiesleutel van de rekenboek te vinden?
Ja hoor. Als je op de knop hieronder klikt, moet je even doorklikken om de juiste correctiesleutel te vinden.
Zelf nagekeken of nagekeken door mama of papa? Zet er met groen Z.V. op of laat mama of papa een krabbeltje zetten.
 
Ik heb een blad met schrijflijnen nodig op de hoofdletters te oefenen.
Geen probleem. Klik hieronder en je kan een blad afdrukken.
 
Ik heb verschrikkelijke jeuk.
Krabben krabben krabben... er zit niets anders op. (Hihihi)
Wel niet te hard hoor, want anders gaat het bloeden en dat is ook niet de bedoeling.
 
Wat moet ik doen met de blaadjes waar de thuistaken op staan? (het overzicht)
Het zou fijn zijn als je deze blaadjes netjes bij zou houden.
Als het terug echt school is, kan je ze dan samen met de andere spullen meebrengen.
Als je goed de gezichtjes hebt gekleurd, kunnen juf en meester al wat zien wie wat moeilijk of makkelijk vond.
 
Moet ik een link naar een filmpje van WOMO steeds intypen?
Nee. De links staan ook steeds op het overzichtblad met de dagtaken.
Je kan hier op klikken om rechtstreeks naar het filmpje te gaan.
Je hoeft de link dus niet steeds over te typen vanuit de werkbundel.
Of je doet de werkbundel open via de knop hieronder en dan kan het ook langs daar.
 
Wat als ik de correctieblaadjes van de toets van blok 8 liever niet af druk?
Geen probleem. Door hieronder te klikken kan je ze ook zien.
 
Ik kon de herhalingstoets van blok 8 niet helemaal verbeteren. 
Dat is een foutje van de meester...
Eigenlijk hebben jullie te hard moeten werken. De meester heeft jullie per ongeluk 2 toetsen van blok 8 laten maken.
De correctie van de tweede toets kan je hieronder vinden.
 
Welke hoofdletters hebben we eigenlijk al geleerd? En welke vorm hebben deze?
 
 
Ik vind de correctieblaadjes van oefenbundel blok 8 niet meer.
Geen probleem. Klik hieronder en dan vind je ze terug.
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

Activiteiten paasvakantie

Meester Hans heeft zich nog niet verveeld. Aangezien de nagelstudio's dicht zijn, heeft hij een taakje gekregen.
Kijk maar.

 

Weet je niet wat te doen?

Daag je broer, zus, mama of papa uit voor een estafette in de tuin of in huis. Een voorbeeldfilmpje vind je hier.

Kook je graag? Hier zijn lekkere recepten voor kids te vinden.

 

Weet je niet wat te doen bij minder weer?

Speel een gezelschapsspel.

Bekijk mooie plekjes van de wereld en kijk hoe rustig het is op deze meestal drukke plaatsen.
Je kan dit doen via deze link of via www.skylinewebcams.com

Luister je eens graag even naar een boekje? Bij radioboeken voor kinderen zijn er enkele te vinden.

Maak eenvoudig je eigen game op gamestudio.hetklokhuis.nl

 

Weet je niet wat te doen bij goed weer?

Heb je een tuin? Misschien kan je een kamp bouwen.

Ga op zelfgemaakte speurtocht rond je huis met de gratis app TROOVIE en voer onderweg opdrachten uit.

 

Bouw je graag met Lego? Dan word jij misschien een Lego-master!

Met lego kon (en kan) de meester zich steeds bezig houden.
Er is nu een leuk programma op tv waarin ze geweldige dingen bouwen met Lego.

Dreamland geeft via zijn website elke week ook een thuisopdracht. Misschien een leuk idee om te doen?
Neem maar eens een kijkje.

Heb je zelf iets cools gebouwd? Stuur zeker een foto door dan zet ik hem hier te kijk.

 

Lekkere paaseitjes

Meester Hans en juf Kathy hadden een mooie paashaas gekleurd.
De paashaas heeft ons lekkere chocolade eitjes gebracht. Mmmmmmm

 

Een doe-boek van KAZOU

Kazou heeft voor een leuk paasvakantie-doeboek gezorgd dat je kan downloaden.
Klik hier om er snel aan te geraken.

Gilles heeft zich duidelijk niet verveeld tijdens .
Een eigen game maken, waterpret, in de tuin, een beetje hangen voor de televisie, knutselen, gekke gezichten trekken, zelf een cool mondmasker ontwerpen, ... en een supertoffe LEGO-robot met lichtgevende ogen bouwen. (Onze Gilles kan zich inschrijven voor het volgende seizoen van LEGO-masters.) Wil je het zelf ook eens bekijken?

Corona thuistaken week 3

De derde week in corona-tijd.
De taken staan veelal in het thema van Pasen.
Zo zijn er o.a .enkele proefjes met eieren waar al mee aan de slag gegaan is door Vince. PROEFJES MET EITJES

Ook Toots is al in volle actie. Hij heeft al gewerkt met stoepkrijt in de vorm van eieren smiley en is aan het schrijven geslagen.

STOEPKRIJTFOTO'S 

EEN KAARTJE VOOR IEMAND

Weet je niet wat te doen? Heb je last van verveling? Je kan misschien een paasboom maken zoals Lisa gedaan heeft. Zoek enkele mooie takken en versier deze met zelfgemaakte paaseieren, paasklokken, ...

De voorbije dagen heeft de meester na lange afwezigheid nog eens enkele kids van de klas kunnen zien op zijn laptopscherm via praatbox.be.
De verbindingen waren misschien niet altijd top, maar de meester heeft er alvast van genoten.

Tijdens de paasvakantie gaat de meester mogelijks nog wel eens een praatboxsessie open zetten voor wie wil en kan.

Dat Gilles lekker heeft kunnen smullen op zijn verjaardag, dat hij veel buiten komt en zelfs al liggend kan werken voor school kan je HIER zien.

Ook Lotta heeft niet stilgezeten. Ze versierde met veel concentratie enkele eitjes om een mooie paasboom te maken. Hier kan je hem bewonderen.

 

 

 

 

WO - gezondheid - tandjes poetsen
Start samenspeelweek
Schaatsnamiddag
Hoekenwerk
Naar de Delhaize + fruitsla maken
Thema WO: hulpverlening: politieagente in de klas
Rollenspel 112
Thema WO: hulpverlening - verpleging
Kerstfeestje
Workshop Hap(p)klaar
Pepernoten maken
We hebben onze zeepkisten getest.

Vandaag, in het druilige weer met af en toe een stormwind, hebben he onze zeepkisten getest.

Polleke was er ook bij. (Hij dacht aan zijn eigen veiligheid en had voor de gelegenheid een helm op zijn hoofd gezet.) Hij heeft getest dat hij erin of erop kon zitten zonder er af te kunnen vallen.

Nadien bekeken we welke zeepkist van het bergje kon rijden.

Jammer genoeg waren er enkele die hier niet in zijn geslaagd.

We zagen dat dit kwam omdat er te weinig wielen aan de zeepkist waren.

Ook ondervonden we  dat sommige zeepkisten rondjes draaiden bij het rijden, in plaats van rechtdoor te rijden.

Door eens goed te kijken en na te denken, zagen we dat dit waarschijnlijk kwam door het type wiel en doordat de grootte van elk wiel niet altijd hetzelfde was.

Als laatste test bekeken we welke zeepkist het verste kon rijden.

Hieronder kan je zien dat dit 4 m 30 cm is. Ver hé!

 

Onze klas in het klein

DIt is onze klas.

In het klein natuurlijk, want enkele kinderen hebben er hard aan gewerkt om ze zo precies mogelijk met lego na te bouwen.

 

ONZE ZEEPKISTEN

En dit zijn ze dan...

ONZE ZELFBEDACHTE EN GEMAAKTE ZEEPKISTEN!!!!!

Zoals je kan zien is de pop Polleke heel blij.

En de meester is heel fier op de ingenieurs van zijn klas. Knap gedaan hoor!!!!

We bouwen zeepkisten!

Afgelopen vrijdag zijn we een hele dag aan het bouwen geweest.

We kregen van de meester een opdracht : "Bouw een zeepkist voor de klaspop Polleke. De pop mag er niet af of uit kunnen vallen. De zeepkist moet van een bergje kunnen rijden."

Na enkele tips van de meester, een beetje uitleg en het overlopen van de dag zijn we er in gevlogen.

Eerst moest er een plan bedacht en getekend worden.

Daarna inkopen doen in de winkel van de meester om vervolgens echt aan de slag te gaan.

We merkten dat het niet altijd onmiddellijk lukte. Er moesten dus wel eens veranderingen en verbeteringen gebeuren.

morgen grote bouwdag!

Alles staat klaar voor de grote bouwdag van morgen.

Gereedschapskisten, werkbanken, hout, karton, spijkers, schroeven, lijm, ... alles staat klaar.

De winkel is bijna open. Er zal inderdaad materiaal moeten gekocht worden. Zomaar nemen wat je denkt nodig te hebben zal niet lukken.

Eerst nadenken over een ontwerp en dan materiaal gaan kopen bij de meester.

Hulp nodig? Gebruik een hulpkaart en de meester komt een tip geven.

Het zal morgen een dag worden van veel nadenken, samenwerken, zweten, misschien wel eens beleefd vloeken, ontwerpen, testen, verbeteren, versieren, ...

Maar wat we gaan maken????????????

 

Waar is het veilig in de schoolomgeving?

Als je wil weten waar het veilig of minder veilig is om te fietsen, wandelen of over te steken in de schoolomgeving vraag je het maar aan iemand van het tweede leerjaar.

We gingen vandaag op stap in de omgeving met een stratenplan in de aanslag.

Met behulp van een legende die ieder zelf heeft bedacht hebben we op stratenplannen aangeduid waar het veilig of minder veilig is.

Uiteraard kunnen we ook vertellen waarom dit zo is.

Alles wat rolt...

Tijdens het thema "Alles wat rolt..." hebben we het niet alleen over vervoersmiddelen, verkeer, voertuigen gedurende de geschiedenis, ...

We gaan o.a. ook ervaren hoe het is om eenvoudige hindernissen te nemen in en met een rolstoel en tijdens een leerwandeling op een plan aanduiden waar de veilige en onveilige plaatsen zijn rondom de school.

Tijdens het hoeken- en contractwerk bouwen we ook zelfgemaakte knikkerbanen met rolletjes, schrijven we onze gevoelens op bij het bekijken van een filmpje, spelen we met auto's, rijden we met auto's op afstandbediening, bouwen we kunstige voertuigen met lego, bedenken we de auto van de toekomst, ontdekken we zelf hoe we een fietsband moeten oppompen en terug leeg laten lopen, leren we een voertuig tekenen met een stappenplan, ...

En weet je wat?

We gaan ook nog in groepjes een 'zeepkist' timmeren, schroeven, lijmen, ... voor een klaspop om er nadien enkele vergelijkende testjes mee te doen.

School vroeger en nu...

In het thema "VAN SCHRIFT TOT SCHERM" leren we ook over de school van vroeger.

We mogen rekenoefeningen maken van oude rekenkaartjes en deze schrijven op een lei met echte griffels.

Scholenveldloop dinsdag 24 september : het loopschema

IN ONZE KLAS MAG JE ...

IN ONZE KLAS BEN JE ...

WELKOM IN HET TWEEDE LEERJAAR

WELKOM BIJ MEESTER HANS EN JUF MYRIAM

 

 

Trommel alvast supporters op voor dinsdag 24 september. Dan houden we tijdens de voormiddag een wedstrijdje veldlopen met de andere scholen van Bierbeek. Dus mama's, papa's, opa's, oma's, peters, meters,... breng je spandoek en toeters maar mee!

Binnen kijken > Tweede leerjaar

Zoeken

Data

SCHOOLJAAR 2019-2020

VRIJE DAGEN en STUDIEDAGEN 

woensdag 18 september

maandag 30 september

woensdag 20 november

woensdag 15 januari

maandag 3 februari

woensdag 20 mei

(vrijdag 22 mei = brugdag) 

FEESTEN

eetfeest zondag 13 oktober

kinderfuif vrijdag 7 februari

schoolfeest zaterdag 9 mei

Contact

Vrije Basisschool 'De Kinderberg'
Bergstraat  18 - 3360 Bierbeek

(016) 46 40 37

directie@vrijeschoolbierbeek.be

Ondernemingsnummer: 0443.268.323